Jericho Jackson - Elzhi & Khrysis Are Jericho Jackson (2018)

Label: Jamla

1. World of Illusion (0:43)
  2. Overthinking (4:07)

11. Thank You (5:41)
avatar van Rene1979
Klink erg dope!

avatar van Nr.4
Nogal ja. Fysieke release is welkom bij deze.

avatar van Septua
Niet slapen op dit album, erg tof!!!

avatar van Nr.4
Elzhi die los gaat op gewoon dope beats. Het klinkt zo simpel maar het is o zo vet. Genieten deze.

avatar van Silky & Smooth
Heel vet album met donkere, maar sterke teksten van Elzhi en heerlijk beats van Khrysis. Het doet mij af en toe aan Murs & 9th Wonder denken.

avatar van Timo710
Dit zou zomaar Elzhi z'n beste plaat kunnen zijn.

avatar van overmars89
Dit was achteraf toch wel mijn hip/hop plaat van het jaar.
Bij een Elzhi in topvorm hang ik aan zijn lippen.
De beats zijn hier wat ondergeschikt, maar daardoor kan Elzhi heerlijk zijn ding doen.

Chapeaux!

avatar van Glaciers of Ice
Dit album had een meesterwerk kunnen zijn als het wat beter was afgemixt. Voor de rest kan ik eigenlijk helemaal geen minpunten opnoemen. Vette beats van Khrysis en Elzhi stelt nooit teleur. Vooralsnog vind ik The Preface nog wel wat beter, maar dat vind ik ook meteen een van de hardste albums van de afgelopen twintig jaar. Er gaat vooralsnog geen week voorbij dat ik To Do List niet luister. Selfmade, Cuffin Season en Breguets vind ik ook heel goed inelkaar gezet. Bij sommige rappers wil ik bepaalde bars uitlichten, maar in het geval van Elzhi heeft dat helemaal geen zin aangezien het er zo bizar veel zijn.

Ik hoop dat dit album ooit wordt remastered ofzo, want ik krijg het maar niet voor elkaar om het volume harder te zetten zonder dat ik mij aan de bass stoor. Gek genoeg had ik hier ook last van bij sommige nummers van Elzhi's laatste solo-album.

avatar van Kos
Kos
Self Made is aardig hard.