Sergeant Thunderhoof - Terra Solus (2018)

Label: Pale Wizard

1. Another Plane (8:35)
  2. Stellar Gate Drive (5:41)
  3. The Tree and the Serpent (6:01)
  4. B Oscillation (6:59)
  5. Diesel Breath (7:35)
  6. Priestess of Misery (6:24)
  7. Half a Man (4:07)
  8. Om Shaantih (6:00)
avatar van Mssr Renard
Best wel lekkere pyschdoomstoner met een flinke scheut ouderwetse Black Sabbath en Deep Purple en ook wat invloeden van genre-genoten als Kyuss en (oude) Orange Goblin.

Zware riffs, rauwe zang, dikke baslijnen, lekkere gitaarsolo's. Een kruising tussen heavy pysch en stonermetal. Fijne ontdekking deze band en deze plaat.

avatar van RuudC
Heel leuk bandje ja! Ik wilde nog meedoen aan de crowdfunding van hun nieuwe (inmiddels verschenen), maar dat ging me dan 50-60 euro kosten

avatar van Mssr Renard
Ik luister de nieuwe plaat nu, en wat knalt die lekker weg zeg.

Op Bandcamp is de hele discografie voor nog geen 30 euro aan te schaffen, daarmee steunen we de band ook flink.

avatar van AOR_Lover
Bedankt voor de tip. Kende ze nog niet maar ga er binnenkort luistertijd aan spenderen.