We Out Here (2018)

Jazz
Label: Brownswood

1. Maisha - Inside the Acorn (5:55)
  2. Ezra Collective - Pure Shade (6:33)
  3. Moses Boyd - Sirens (5:43)
  4. Theon Cross - Brockley (3:36)
  5. Nubya Garcia - Once (5:29)
  6. Shabaka Hutchings - Black Skin, Black Masks (7:02)
  7. Triforce - Walls (5:25)
  8. Joe Armon-Jones - Go See (7:42)
  9. Kokoroko - Abusey Junction (7:09)
avatar van Nr.4
Toffe verzamelaar van nieuwe jazznamen uit Londen. Nog even wat beter luisteren om te kijken wat de toppers zijn.

avatar van FlyLo
Nr.4 schreef:

Abusey Junction

(verwijderd)
FlyLo schreef:

Abusey Junction

En dan deze...https://youtu.be/jo7f059kJ-A

Mssr Renard
Als alles op het Brownswood-label zo prachtig mooi is als Maisha, wil ik de rst ook wel horen.
Wat een ontzettend leuke hoes trouwens.

Mssr Renard
Heerlijke sampler, met een aantal echt erg mooie songs. Niets is slecht trouwens, de sound van deze acts ontlopen elkaar niet veel.

Tot nu tot is Ezra Collective met de electronica ietwat anders dan de rest van de muziek. Triforce is ook wat vreemd met rockgitaar, trap-beats en hiphop-synthlicks.

De bijdrage van Theon Cross vind ik de minste tot nu toe. Ik vind het wat rommelig. Bij Moses Boyd maakt de drummer wat foutjes, maar dat valt denk ik alleen mij op.

Maisha, Nubya Garcia, Shabaka Hutchings, Joe Armon-Jones, Kokoroko zijn de opvallende acts. De eerste twee kende ik al, maar de laatste drie ga ik dankzij deze sampler uitchecken. Ik ben benieuwd.

avatar van Nr.4
Shabaka en zijn sons of kemet zijn tof!