Front Line Assembly - Reclamation (1997)

Canada
Electronic
Label: Roadrunner

1. Digital Tension Dementia [Contagion Mix] (6:37)
  2. No Limit [Disintegration Mix] (6:41)
  3. Iceolate [Extended Mix] (6:30)
  4. Virus [Hybrid Mix] (5:55)
  5. Provision [12" Version] (6:31)
  6. The Blade [Pro-gress Mix] (6:23)
  7. Heatwave (5:25)
  8. Target (4:48)
  9. Toxic (6:04)
  10. Mindphaser [12" Version] (6:44)
  11. Millennium [Ashes to Ashes Mix] (6:38)
  12. Surface Patterns [Mission Control Mix] (6:18)
avatar van Rinus
Best wel een goede compilatie, met veelal iets andere versies dan de originele uitvoeringen. Het enige nummer dat er niet op had hoeven te staan is het uitermate vervelende "Toxic" , dat op de "Mindphaser" single stond. De platenmaatschappij had beter voor "Mutilate" kunnen kiezen, hetgeen ook op die single stond.

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
Rinus schreef:

Tja, en laat de platenmaatschappij nu besluiten die een jaar later op de vergelijkbare compilatie Front Line Assembly - Monument (1998) te zetten. Altijd een leuke stunt om op die manier fans dieper in de buidel te laten tasten (mits je de single hebt waar ie opstaat natuurlijk...).