THC - Puur & Onversneden (2007)

Label: THC

1. Puur en Onversneden (0:52)
  2. Intro (1:40)
  3. Je Weet Et (3:52)
  4. Het Beste in Mij (3:41)
  5. Tanita (4:20)
  6. Als de Nacht Valt (4:41)
  7. Dope! (3:50)
  8. Ik Heb Pang Pang (4:21)

met Zed Dibiasi en Rotjoch

9. Drugs, Drank en Junkies (3:46)
  10. Geef Mij Maar Amsterdam (3:37)
  11. Kontje 4 Sale (3:57)
  12. Als Ik Naar Je Kijk (4:42)
  13. Zoveel Haat (4:04)
  14. Hijg voor Me (4:00)
  15. Ruige Shit (4:03)
  16. Ogen op de Prijs (3:47)
  17. De Zon Schijnt op Mij (3:59)
  18. Als Je Man (4:26)

met Lloyd de Meza

19. In de Stu (4:55)

met Vurra en Jayh

20. Broederschap (5:44)
avatar van thomzi50
De nieuwe THC, eindelijk staat ie 'r op. Niet erg populair op deze site, ik vind de groep vaak wel vermakelijk.

avatar van thomzi50
Hier is overigens de uitgebreide onderbouwing te lezen waarom ik deze cd niet meer dan 2,5* geef. Tegenvallertje dus.

Gekkenhuis
Ik hoorde laatst Ik Heb Pang Pang op de radio, dat vond ik wel lachwekkend en zette me niet aan de rest van het album ook maar te checken.

1,5
Een 1,5, de blije nummers zijn echt niet aan te horen, De Zon Schijnt Op Mij en Geef Mij Maar Amsterdam. Big2 als producer is misschien wel aardig, maar past totaal niet bij THC is mijn mening. Kingo maakt aardige beats, maar kan zeker niet tippen aan QF. Terwijl FTG een aardige mixtape uitbracht zijn de Echte mannen van THC (zonder de meest inhoudelijke rapper Appa) niet echt op dreef. Het mist de rauwheid, de flows zijn soms ook niet aan te horen, en de teksten zijn gewoon bagger. Je Weet Het is het beste nummer, dat op het niveau zit van Voor Du Hosselaars van Kempi. Ik vind het geen lekker album, niet omdat ze perse zo straat zijn, maar gewoon omdat het niet klopt. Je Bakt Er Niks Van was vaak nog pakkender dan dit muzikaal geweld.

0,5
Het is 1 fucking cd geworden sorry voor me taal.
Maar dit is gewoon gewoon troep.
0,5 voor deze nep rappers wannebe zogenaamd gangsters van amsterdam.

Ik wist niet eens dat THC een nieuw album uit had.

Akonner
Fok deze kritiek, geef mij maar AMSTERDAM!!! ook Je weet et is een heerlijk nummer.

CaliLove
Is dit de groep die ook tracks heeft als" Geile Hoer", "Kankerjoden", "Stationshoeren" etc.?
Als dit zo is wil ik het wel n's checken.

avatar van Nightrider
Ik denk dat je op DHC doelt.

CaliLove
Ja ik bedoel "Den Haag Connection"

avatar van pascal83
1,0
Dit is toch wel heel erg slecht.

Relax
Tanita.. wat is dat een verdomd slecht nummer, het hele album klinkt slecht, de single is alleen vermakelijk, nummer 2 ook.
Omg dit is toch geen eigen muziek meer... De Zon schijnt op mij is gewoon een wannabee Kanye West beat, heel veel 2pac beats.. ik word helemaal naar van dit album.

SoulSurvivor schreef:
Ik wist niet eens dat THC een nieuw album uit had.

bedankt

Ja toen was r een zangeres en R&B man erbij..toch minder in sommige nummers..3

avatar van thomzi50
Disc 2 van Puur en Onversneden bevatte ook veel R&B hoor.

avatar van thomzi50
Ik bedoelde natuurlijk van Artikel 140.

Mezelf
Daarom vond ik disc 1 ook de betere, dit is opzich wel vermakelijke muziek voor even, maar niet te vaak luisteren.

Redelijke beats (Big2 weet toch wel de beste beat op dit album neer te zetten) en ook af en toe wat goede teksten van vooral Rocks.

P-DawG
C Changes schreef:

En dat moet een compliment voorstellen

avatar van Mu_sic_bre_ker
Na 2 jaar wachten kwam weer een goed album van THC

De Tuindorpers overtuigen mij elke keer weer met hun muziek.

gewoon THC.

vreeswijk2
Je kan beter de underground nummers van hun checken op www.straat-dichters.net zoals (Ganja,Ja toowk, kleine meisje etc)

Mezelf
Kleine meisje, alleen die titel al...

avatar van thomzi50
Hoezo zijn dat de undergroundnummers?

Mezelf
Dit album draai ik nog steeds. Je moet het voelen, anders vind je het totaal niks, maarja als je er eenmaal van weet te genieten is het prachtige muziek.

avatar van Mu_sic_bre_ker
thomzi50 schreef:
Hoezo zijn dat de undergroundnummers?

omdat die nooit zijn uitgebracht. net zoals ey bitch check dit is ook nooit uitgekomen en de "undergroundnummers" zijn niet zo veel beter dan de "normale" nummers

avatar van MAS
MAS
Heb deze nog een paar thuis liggen op te verkopen. Denk dat hem toch even ga checken. Zowiezo om Rotjoch en Zed Dibiasi

avatar van idioot2
Slechte nummers met heerlijke nummers afgewisseld...

avatar van KILLERBEE99
Leuk album !