Stephen Marley - Mind Control (2007)

Jamaica
Reggae
Label: Tuff Gong

1. Mind Control (4:21)
  2. Hey Baby (4:54)

met Mos Def

3. Officer Jimmy (Interlude) (0:14)
  4. Iron Bars (4:15)

met Julian Marley, Mr. Cheeks en Spragga Benz

5. Traffic Jam (3:40)

met Damian Marley

6. You're Gonna Leave (3:43)
  7. Chase Dem (4:15)
  8. Lonely Avenue (3:08)
  9. Let Her Dance (4:17)

met Maya Azucena en Illestr8

10. Fed Up (4:20)
  11. Inna Di Red (8:53)

met Ben Harper

12. The Traffic Jam * (3:52)
avatar van WBN
WBN
op www.myspace.com/stephenmarley kun je het album al beluisteren

avatar van Reijersen
Erg leuk en onderhoudend reggae-plaatje. Vooral het nummers met Damian Marley en Azucena zijn erg sterk. Het is een heerlijke cd voor in het zonnetje en om lekker bij te relaxen.

avatar van JLjuju
Chase Dem (ken 't van GTA IV ja ) is een relax nummertje.

avatar van Carolaah
Hm.. ik vind het eerlijk gezegd nergens naar klinken..
Of nou ja, da's misschien wel iets overdreven.

Maar eerlijk gezegd vind ik zijn gezang/gebrabbel niet zo mooi, ik denk dat het niet zozeer aan hem ligt, maar dat ik gewoon blijkbaar niet zo van reggae houd.. Alhoewel, Bob himself vond ik trouwens wel geweldig.. Op één of andere manier waren die liedjes naar mijn mening beter gestructureerd, zat een specialere melodie/klank in..

Hm helaas kan ik dat niet van Stephen zeggen,..

Savour Music
Ik vind het echt een super-chille reggeaplaat. Vind hem persoonlijk beter dan broeder Damian. Ik vind bijna alle nummers klasse en Hey Baby als uitschieter maakt het af. Allen Traffic Jam heb ik niet zo veel mee.

bro
Een topper!
Inna Di Red vind ik een van de betere tussen alle goede nummers. Erg goed geschreven met veel gevoel. Dit word eentje die ik vaak zal opleggen

avatar van bacabana
inmiddels ook een acoustische versie van uit!! klinkt ook lekker:)

Maxmus
Hey Baby is duidelijk de uitschieter op dit album

avatar van Mb.
Mb.
Maxmus schreef:
Hey Baby is duidelijk de uitschieter op dit album

Hey Baby is zeker een mooi nummer, begrijp me niet verkeerd, maar You're Gonna Leave, Fed Up en Inna Di Red zijn alle drie beter. Echt, wat een kwaliteit.

avatar van Jorge-E
Weer eens Reggea waar ik erg veel van kan genieten. Ik moet mij echt wat meer verdiepen in dit genre.

avatar van ThePrinceOfPop
Wat een goed album is dit toch . Het begint heel sterk met Mind Control en Hey Baby, geweldig begin .

Jeroen92
Heerlijke zomeravond reggae plaat, ook al doet die het ook goed op een winteravond Doet recht aan de naam Marley!