Pennywise - Never Gonna Die (2018)

Punk / Rock
Label: Epitaph

1. Never Gonna Die (2:40)
  2. American Lies (2:11)
  3. Keep Moving On (2:31)
  4. Live While You Can (2:37)
  5. We Set Fire (3:04)
  6. She Said (3:40)
  7. Can't Be Ignored (3:35)
  8. Goodbye Bad Times (3:07)
  9. A Little Hope (2:55)
  10. Won't Give Up the Fight (3:02)
  11. Can't Save You Now (2:48)
  12. All the Ways U Can Die (3:08)
  13. Listen (1:43)
  14. Something New (2:13)
avatar van Rudi S
1e nummer klinkt al weer geweldig.

avatar van Kondoro0614
Jammer dat 'Stone Rock' in Dalfsen niet meer doorgaat, had die heren erg graag live gehoord.

avatar van dennis87
Kondoro0614 schreef:
Zaterdag 7 Juli komen ze nu in Hedon Zwolle.

Pennywise - "Live While You Can" - YouTube 2e nummer klinkt ook weer fijn.

avatar van Mr. B
De drie nummers die vrijgegeven zijn smaken naar meer. Ik krijg steeds meer zin in dit album!

avatar van ravenstein
Staat te beluisteren op Spotify.

avatar van Jerre1979
Kondoro0614 schreef:

Zaterdag 7 juli in Hedon waar ook het Stone Rock kaartje geldig is.

avatar van Kondoro0614
Jerre1979 schreef:

Zaterdag 7 juli in Hedon waar ook het Stone Rock kaartje geldig is.

Het stone rock kaartje had ik gelukkig nog niet gekocht, en 7 juli ben ik helaas al bezet.

avatar van LinkinPark90
Pennywise flikt het weer. Een goede snelle punkrock plaat. Nergens verrassend maar zeer degelijke punkrock. Goede productie ook.

avatar van frolunda
Lekker album van het de Hermosa beach,Californië afkomstige Punkrock veteranen van Pennywise.De eerste twee nummers knallen er al meteen heerlijk in en ook de rest van de plaat blijft een opvallend hoog tempo gehandhaafd.
Ook met de songs zit het over het algemeen wel goed,prima power deuntjes die ook nog voorzien van een goed geluid en hier en daar een (best wel nodige) fijne break bevatten.Tegen het einde wordt het wat meer van hetzelfde en ook de zang van Jim Lindberg is soms wat kleurloos maar door de kwaliteit van het song materiaal wordt dat grotendeels goed opgevangen.
Derhalve is Never gonna die een overtuigend,tiende studio album van Pennywise en voor mijn gevoel één van hun beste.

avatar van Mr. Rock
Keurige punkrock in de stijl van Bad Religion. Wat gepolijster dan het oudere werk, beter geproduceerd natuurlijk, lekker opzwepend en melodieus. Echt zo'n band die, ondanks het gebrek aan verrassing of vernieuwing, niet gaat vervelen.