Logic - Bobby Tarantino II (2018)

Label: Def Jam

1. Grandpa's Space Ship (2:02)
  2. Overnight (3:37)
  3. Contra (3:37)
  4. BoomTrap Protocol (3:41)
  5. Yuck (2:53)
  6. Indica Badu (4:20)

met Wiz Khalifa

7. Midnight (4:01)
  8. Warm It Up (4:00)

met Young Sinatra

9. Wizard of Oz (2:24)
  10. State of Emergency (2:34)

met 2 Chainz

11. Wassup (3:39)

met Big Sean

12. Everyday (3:24)
  13. 44 More (3:08)
avatar van overmars89
Ugh, ik ben wel een beetje klaar met Logic, A.K.A. de rapper met de minste persoonlijkheid. Waarom moet ie echt letterlijk elke artiest kopiëren die momenteel een beetje hot is. Van een Travis Scott naar een Kendrick of elk andere traprapper. En dan mag je nog zo'n geniaal intro hebben van Rick & Morty. Sterker nog, ik vind het jammer dat zo'n kwaliteitsserie zich laat lenen voor zo'n middelmatige rapper. Kijk flowen kan die wel en dat laat ie soms wel horen, maar de inhoud is gewoonweg niet aan mij besteed. Een ander ding waar ik me altijd over stoor bij Logic is dat ie op een corny manier altijd wilt laten weten hoe tof ie wel niet is. Bijvoorbeeld via een computer of radiostem dat ie fan is van Tarantino of nu via een Elton John die wat zegt tegen hem; Van kijk is, ik ben belangrijk.

Ik moet zeggen dat ik Overnight nog wel tof vindt, omdat die track als enige een beetje oprecht klinkt. Natuurlijk duidelijk een sneer naar Joyner Lucas, die overigens de beef naar mijn mening makkelijk wint. Of laat ik het zo zeggen.... Joyner Lucas is in ieder geval wel een artiest met inhoud..

avatar van -ZN-
Toch erg jammer, de twee eerst albums van deze man waren geweldig.