Alpheus - Light of Day (2018)

1 stem

7. Positive Move (3:06)
  8. Just a Little (2:52)
  9. Fantasy (3:01)
  10. Love Life (2:42)
  11. Past Is the Past (3:08)
avatar van frolunda
Vroeg me in het begin af of dit album wel uit 2018 kwam want Light of Day heeft zo'n heerlijk authentieke sound dat ik veertig tot vijftig jaar eerder ook zou geloven.
Verder is me eigenlijk niks bekend van de artiest Alpheus,ja ik zie hier dat ie uit het verenigd koninkrijk komt maar dat is het dan ook wel.Voor Light of day maakt dat allemaal niet zoveel uit want die werkt toch wel.De elf songs vormen een heerlijk,ontspannen mix van Ska en Reggae,die zeer aanstekelijk klinkt en een positief effect op je humeur hebben.Met name Fantasy,No way en Nah Go Tek It kunnen me erg bekoren,al is het geheel hier wel groter dan de som der delen.
Ook de productie is sterk en Alpheus heeft een aangename stem,en dat alles maakt van Light of day een positieve verrassing.