Wipers - Live at the Met: December 31, 1982 (2018)

Punk

15. Pushing the Extreme
  16. Telepathic
  17. Mistaken Identity
avatar van Oldfart
Vanmiddag per post gearriveerd uit Phoenix, Arizona.
Best klinkende live opnames die ik ken van Wipers.
Eerste en laatste twee songs missen wat hoog, rest klinkt goed. Sage's gitaar klinkt super, en het bandgeluid is mooi in balans.

Wipers zouden drie avonden achter elkaar optreden rond oud en nieuw, daarom had Sage de opname apparatuur meegenomen naar de discotheek aan de rand van het oude centrum van Portland.

Het optreden is erg goed; lekker compact en de band is in topvorm.
Dit was sowieso mijn favoriete samen stelling met beide Brad's: t.w. Davidson en Naish.

En dan ook nog een paar nummers die nooit eerder zijn uitgebracht:!!

Een echte aanrader die via Zeno te bestellen is, en eerder i.v.m. Record Store Day uitkwam. Daarom wellicht nog maar een kleine oplage te verkrijgen. Dus haast is geboden wanneer je deze lp zou willen hebben. Mooie zware kwaliteit vinyl, in perfecte staat verzonden en ontvangen.

avatar van JeanSF
Net op de kop getikt bij Velvet in Leiden. Niet goedkoop, maar ben er nu al erg blij mee!