!T.O.O.H.! - Rad a Trest (2005)

Alternatieve titel: Order and Punishment

Tsjechiƫ
Label: Earache

1. Al-Amin (Aneb Jak Vycakat Jelito) (4:48)
  2. Analyza Zahnedy (3:05)
  3. Konec Kontinentalniho Kontejneru (3:27)
  4. Hanicka - Pribeh Nebozacky (Aneb Co Se Stalo U Slepeho Koryta) (3:19)
  5. Abu-Hassan (3:23)
  6. Rad a Trest (4:26)
  7. Ja Samaritan (2:40)
  8. Padaji, Piskaji (3:39)
  9. To Je Jizda Bozinku (2:44)
  10. Kali (5:11)
avatar van lykathea
Tsjechie bewijst maar weer eens dat het de beste drummers uit de metal geschiedenis haalt.

Eerst Lykathea Aflame en nu !T.O.O.H.! (The obliteration of humanity), dit moet je gewoon een keer gehoord hebben.

Bizarre, prachtige, onverstaanbare chaos.

godlydevil7
Geweldig album! luister hem nu telkens weer, en hij verveelt me voor geen seconden! Alles is gewoon perfect aan dit album. En raar. Sorry dat ik het zeg, dat neemt niks weg van hun perfectie hoor, maar ik heb nog nooit iets als dit gehoord... Death metal? Ja. Melodisch? Nee. Brutal? Nee. Iets anders wat je bij death metal zou verwachten? Nee. En toch maakt deze band goede death metal. Beetje moeilijk om uit te leggen. Ik zou zeggen: probeer het een keer, ik denk niet dat het tegen zal vallen.