Part-Time Friends - Born to Try (2018)

1 stem

Frankrijk
Label: Un Plan Simple

1. Ghost Away (3:44)
  2. Born to Try (3:45)
  3. Understand (3:25)
  4. Hear That Sound (3:33)
  5. Streets and Stories (3:31)
  6. I Don't Mind (3:42)
  7. Hurricanes (4:01)
  8. Glitter in My Eyes (4:37)
  9. La La La in L.A. (3:16)
  10. Letter You'll Never Read (4:19)
  11. We Are Not a Band Anymore (5:52)
avatar van esteban
Deze zomer Born to Try herhaaldelijk gehoord op de Franse radio, het bleef meteen hangen. Lang leve Shazam. Voorlopig bij ons nog niet gehoord, hopelijk komt daar verandering in. Dit album bevalt me wel na de eerste luisterbeurt.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Goeie tip, lekker nummer! Ik zie op Spotify dat Streets and Stories ook een hit is. Die is mij weer iets te luchtig en een te hoog oehh oehh gehalte.

avatar van esteban
Blij dat iemand anders het nummer nu ook ontdekt heeft. Missie geslaagd.

avatar van esteban
Toch jammer dat het voor de groep maar niet wil lukken in België. Althans de Vlaamstalige helft, over de taalgrens werd het wel opgepikt en in Frankrijk bijvoorbeeld, scoren ze hits. In Nederland, als ik het goed opgezocht heb, komt het ook niet van de grond. Zeer fijn album.