Carry On - A Life Less Plagued (2001)

Punk
Label: Bridge Nine

1. The View (0:20)
  2. Waiting on Forever (1:38)
  3. Killing a Sound (1:23)
  4. Rolling with the Punches (1:48)
  5. Mirrors and Needles (0:41)
  6. Is This All There Is? (1:46)
  7. A Life Less Plagued (2:13)
  8. X's Always Win (0:53)
  9. So Much of You (2:00)
  10. Off My Chest (2:11)
  11. Broken Strings (1:41)
  12. Rethinking (2:05)
sxesven
De heren van Carry On maakten anno 2001 een plaat die meer old school klonk dan old school klonk in de tijd dat het nog geen old school was. Volgt u het? Los daarvan: feit is dat deze knapen een regelrechte straight edge/youth crew klassieker maakten die de boeken in mag gaan als één van de betere hardcoreplaten die überhaupt ooit het levenslicht heeft mogen zien. A Life Less Plagued duurt nog geen twintig minuten, maar meer hadden de heren ook niet nodig om hun zegje te doen. Retestrak, retesnel - geniaal! 4,5*

avatar van xrockerx
gekocht op de eerste american nightmare show in leeuwarden rond 2001 en meteen verkocht...briljante straight edge hardcore knaller ... leden hadden geloof ik de edge al gebroken toen de plaat uitkwam

voorgaande releases zijn overigens ook de moeite waard...vooral het werk op youngblood rec