Trust - Live Hellfest 2017 (2017)

Frankrijk
Rock / Metal
Label: Verycords

1. L'Archange (4:07)
  2. Marche Ou Crève (4:36)
  3. Fais Où On Te Dit de Faire (5:37)
  4. Au Nom de la Race (4:33)
  5. Le Temps Efface Tout (6:35)
  6. Démocrassie (8:16)
  7. Surveille Ton Look (8:06)
  8. L'Elite (6:30)
  9. Antisocial (9:02)
avatar van Sir Spamalot
Datum van de opnames: 17 juni 2017. Plaats van de opnames: Val de Moine in Clisson, Frankrijk tijdens het jaarlijkse Hellfest festival, waarvan dit album het volledig concert bevat in een combo cd en dvd: Trust (2) - Live Hellfest 2017 (CD, Album) at Discogs.

Typische festival passage met mix aan klassieke nummers met publiekslieveling Antisocial natuurlijk, twee nummers van het toen recente album Europe et Haines, maar ook met een tweetal nieuwe nummers (L'Archange en Démocrassie). Prima optreden opnieuw met een bevlogen zanger Bernie Bonvoisin en een heel luidruchtig en opgezweept publiek tijdens het slotnummer.

avatar van Sir Spamalot
Voor de zeer democratische prijs van... 8,34 eur heb ik hem maar meegenomen in mijn december sprint wat een hoogst memorabel hoog stapeltje oplevert. Twee stapels zijn het eigenlijk, want vaak bevatten mijn aankopen nog een bijkomende dvd, dus stapel één voor mijn stereo, stapel twee voor mijn lichtbak. Ik heb het over deze versie: Trust - Live Hellfest 2017 (2017, CD) | Discogs. Heerlijk gebald optreden met die zo karakteristieke stem van zanger Bernard "Bernie" Bonvoisin. Natuurlijk breekt slotnummer Antisocial het kot af, het kan, het mag, het is welkom.