Haken - L-1VE (2018)

Rock / Metal
Label: Inside Out

1. Affinity.exe / Initiate (6:00)
  2. In Memoriam (4:42)
  3. 1985 (9:21)
  4. Red Giant (6:31)
  5. Aquamedley (22:26)
  6. As Death Embraces (3:50)
  7. Atlas Stone (7:12)
  8. Cockroach King (8:17)
  9. The Architect (15:59)
  10. The Endless Knot (6:34)
  11. Visions (23:34)
avatar van Apieknar
Deze had ik niet aankomen. Extra leuk omdat ik bij het optreden in Amsterdam aanwezig was. Laat maar komen.

avatar van legian
Uitgerekend de eerste show die ik van ze zie wordt opgenomen. Deze gaat zeker in huis komen. Kijken of ze op een live cd net zo overtuigen als live.

avatar van Brunniepoo
Wat mij betreft doen ze dat zeker.

avatar van sirhc1982
Kwalitatief zeer sterk. Vooral de zang van Ross heeft me positief verrast op dit album!

avatar van Brunniepoo
Die zang verrast me al langer in positieve zin. Vond het de eerste keer dat ik ze live zag niet helemaal overtuigend en vond hem toen een poseur, maar inmiddels ben ik toch wel erg te spreken over zijn kwaliteiten.

avatar van notsub
Haken leerde ik kennen tijdens hun eerste optreden buiten Engeland op ProgPower Europe. Dat klonk een stuk anders dan wat ze hier laten horen. Wat mij betreft zijn ze met elke studio release gegroeid. De eerste twee albums zijn met lange tracks vertegenwoordigd, maar ik moet het dus meer hebben van het recentere materiaal. Daar is zeker geen tekort aan, dus deze live registratie is gewoon dik genieten van Haken!