Megadeth - Unplugged in Boston (2006)

Label: Roadrunner

1. Dread and the Fugitive Mind (4:45)
  2. Trust (4:31)
  3. Time: The Beginning (3:25)
  4. Use the Man (3:55)
  5. Holy Wars (2:26)
  6. Almost Honest (3:28)
  7. Promises (6:07)
  8. She Wolf (3:45)
  9. Moto Psycho (3:23)
  10. Symphony of Destruction (4:26)
leroy*
beetje jammer dat ze unplugged gaan

MetalDex
Klinkt anders best aardig, hoor. Hier staat een playlist met de meeste nummers op youtube.
En troost je, het is maar eenmalig.

avatar van paulisdik
MetalDex schreef:
En troost je, het is maar eenmalig.

ik vind het eigenlijk helemaal niet slecht klinken.

flebbie
is dit een officiele release? ben hem nog nooit tegen gekomen

MetalDex
Volgens mij is het geen officiële release, nee.

avatar van Kef
Kef
Ik wist niet dat Megadeth een unplugged optreden heeft gedaan.
Ik heb effe op you tube gekeken, helemaal niet zo verkeerd. Alleen bij sommige nummer zoals Symphony of Destruction vindt ik het niet zo passen.

Meneer Bungel
Heb even 'Symphony...' en die twee tracks hier bovenin kort geluisterd, maar dit sla ik maar heel snel over...

Stijn_Slayer
Die Unplugged in Canada (Live at MusiquePlus, Montreal) uit 2001 vond ik over het algemeen best geslaagd. Deze moet ik nog eens opzoeken.

avatar van gigage
In 2013 zijn er veel songs met Broderick op het krukje naast DM unplugged officieel uitgebracht op youtube ( onder de noemer Vevo Presents) maar in 2001 was het de korte stint met Al Pitrelli waar dit unplugged gebeuren voor de megafanclub jaren later beschikbaar kwam. Maar guess what? Dit Boston concert verschijnt nu alsnog regulier op CD/LP en wel op 20 augustus aanstaande op het Cleopatra label.

avatar van gigage
Inmiddels ook op Spotify verschenen maar de geluidskwaliteit laat wat te wensen over.