Rich Boy - Rich Boy (2007)

Label: Zone 4

5. What It Do (3:39)

met Cutty

6. Good Things (3:45)

met Polow da Don en Keri Hilson

7. Hustla Balla Gangsta Mack (4:06)
  8. Touch That Ass (4:22)
  9. On the Regular (3:41)
  10. Gangsta (Interlude) (4:23)

met Mark Twain

11. Get to Poppin' (3:51)
  12. And I Love You (3:49)

met Big Boi en Pastor Troy

13. Lost Girls (3:03)

met Keri Hilson en Rock City

14. Ghetto Rich (4:02)

met John Legend

15. Let's Get This Paper (8:59)
  16. Throw Some D's [Remix] (5:51)

met André 3000, Jim Jones, Nelly en Murphy Lee

eazyfan
Ah komaan Wat is dit nou weer? Weer zo'n zielig kind dat wil rappen? Rich Boy? Hoe oud is deze kerel? en die gastartiesten

mes-one
Maak je niet druk over Rich Boy, hij kan geen teksten schrijven maar hij heeft geen vervelend stemgeluid en de beats zijn ok.

kArIzMa_TuRk
mee eens met mes-one. eazyfan heeft wel gelijk met die gastartiesten. Onlangs ik hun niet ken, is het toch wel wat geworden. (John Legend, Nelly )

Hoe oud is deze kerel?
Waarom vraag je dat?

avatar van ferdi2307
relaxte beats..! Hou wel van John Legend in combinatie met rappers.. Jay-Z ft. John Legend - do you wanna ride is ook super! ghetto rich word ook weer perfect afgemaakt door john legend..
helaas moet ik deze stem puur geven op de beats en collabo's.. want die Rich Boy is maar een vaag figuur.. stem doet me niet veel (Jim Jones feeling).. en teksten zeggen me nog niks.. maar wel goeie flow int album!

avatar van Alter-E
eazyfan schreef:

Nohh dit kind is niet zielig en hij wilt niej hy KAN rappen

avatar van Young_Buck
Eerste nummer is echt een kut nummer. De productie's van Polow Da Don maken dit toch nog een goed album.

avatar van Flipm0de
Producties klinken heel goed en Rich Boy heeft een dope stem.

Ondanks zijn hele matige teksten kan ik af en toe hier best nog wel naar luisteren.

Let's Get This Paper is en blijft een harde track!

avatar van Silky & Smooth
Nummers als Boy Looka Here, Throw Some D's en Ghetto Rich ontstijgen het voor de rest matige niveau. Rich Boy is geen slechte rapper, maar hij weet het niveau ook niet echt omhoog te trekken.