Sink Ya Teeth - Sink Ya Teeth (2018)

Electronic / Pop
Label: 1965

1. Freak 4 the Kick (4:03)
  2. If You See Me [Album Mix] (4:52)
  3. Substitutes (3:25)
  4. Petrol Blue (3:55)
  5. Friends (3:19)
  6. Complicated (2:48)
  7. Glass [Album Mix] (2:44)
  8. Pushin' (3:38)
  9. Control (3:52)
  10. The Law (4:07)
avatar van E-Clect-Eddy
De 3 singles, Glass, Substitutes, Pushin', klinken wel leuk, een mix van New Wave, Synthpop, Post Punk en ook wel wat Electro.

Eén van de zangeressen zit af en toe dicht tegen de limieten van haar stem maar dat is niet ongewoon bij Post Punk.

avatar van E-Clect-Eddy
Hun geluid wordt beschreven als een mix van New Wave / Post-Punk, ESG en The Raincoats, en "vroege machine patronen" van Chicago House. Ik vermoed dat ze daarmee de Roland 303 en 707 mee bedoelen.

Klinkt goed dansbaar en heeft wel een 80s sfeertje van de nummers die ik gehoord heb.