Xiu Xiu - Remixed & Covered (2007)

Label: 5 Rue Christine

1. Mousey Toy (6:10)

met Larsen

2. Saturn (4:32)

met Oxbow

3. Apistat Commander (6:15)

met Sunset Rubdown

4. Clowne Towne (5:34)

met Marissa Nadler

5. Sad Pony Guerilla Girl (7:16)

met Good for Cows

6. Fabulous Muscles (5:25)

met Kid 606

7. The Wig Master (2:57)

met WHY?

8. I Luv the Valley Oh! (3:59)

met Her Space Holiday

9. Support Our Troops (2:32)

met Devendra Banhart

10. Hello from Eau Claire [Remix] (3:43)

met Gold Chains

11. Ceremony [Remix] (3:46)
  12. Suha [Remix] (4:14)

met Warbucks

13. Ale [Remix] (3:30)

met Cherry Point

14. Over Over [Remix] (4:17)

met Son

15. Buzz Saw [Remix] (3:38)

met This Song Is a Mess But So Am I

16. Bishop, Ca [Remix] (5:17)

met Kid 606

17. Tonite & Today [Remix] (6:31)

met Grouper

18. The Air Force [Remix] (3:47)

met To Live & Shave In LA

handsome_devil
Ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar

avatar van Koenr
Zuit er interessant uit, staan een paar erg leuke namen tussen. Vooral Kid606 valt op, benieuwd wat hij gedaan heeft.

sxesven
Lijkt me interessant, maar eerst horen, dan geloven. Ik ken vooralsnog alleen Banhart's versie van Support the Troops (van de split 7" met Xiu Xiu) en daar vond ik toch bar weinig aan. We zullen zien.

TSP7
Aangezien Xiu Xiu mijn favoriete artiest met een X is (dat kan natuurlijk ook bijna niet anders), ben ik zeer benieuwd naar het nieuwe album.
Omdat remix-albums de makkelijkste manier zijn om snel een album uit te brengen, word er al gauw te weinig aandacht aan besteed door de artiest, dus ik vraag me vooral af of het met de inzet goed zit..