Apollo Brown & Locksmith - No Question (2018)

Label: Mello

1. Just Ask (0:44)
  2. Advice to My Younger Self (3:13)
  3. No Question (3:17)
  4. Between the Raindrops (3:08)
  5. Litmus (2:59)
  6. Slow Down (3:10)
  7. In My Element (3:13)

met DJ Los

8. Wake Up (3:32)

Rene1979
Dope even luisteren Delars

bennerd
Leuk, weer! Locksmith zal niet mijn favoriete rapper worden, maar hij levert meer dan verdienstelijk werk. Die snelheid in Wake Up is een leuke verrassing en in Advice To My Younger Self doet hij een wysiwyg-je. Apollo Brown is zoals steeds een van de meest interessante producers van de afgelopen jaren. Heel melodieuze en klassiek getinte, op het melancholische af. Zo goed als de platen met OC of Ras Kass is dit natuurlijk niet, maar na de samenwerking met Skyzoo is dit weer een leuke stap vooruit.

avatar van jurado
Apollo's beats zijn over het algemeen van het zelfde laken een pak maar altijd zeer sfeervol. Zo ook op dit album, lekker jazzy en laidback.
Mij verveelt het niet snel. ?

avatar van Kos
Kos
Lekker zomerplaatje idd.

avatar van Nr.4
Beats zijn zoals altijd prima in orde. Locksmith is niet m'n favoriete rapper, maar rappen kan ie wel. Litmus is mijn favoriete tracks so far.

avatar van Nr.4
Toffe release was dit, lekker hoofdje knikken en genieten van Locksmith's bars. Die heeft ie maar genoeg bewijzen ook zijn freestyles bij verschillende radiozenders. De lange verse op Litmus zegt genoeg.