Idaho - Year After Year (1993)

Folk / Rock
Label: Quigley

1. God's Green Earth (3:45)
  2. Skyscrape (4:11)
  3. Gone (5:21)
  4. Here to Go (4:56)
  5. Sundown (4:33)
  6. Memorial Day (4:25)
  7. One Sunday (2:13)
  8. The Only Road (3:59)
  9. Let's Cheat Death (1:37)
  10. Save (3:46)
  11. Year After Year (5:48)
  12. End Game (10:19)
7 jaar voor Codlplays Parachutes was er deze Idaho. Vraag me af of als ik toen deze plaat had gekend ik Coldplay nog wel zo goed had gevonden. Naja het is niet precies hetzelfde, wat trager, maar ik hoor zeker gelijkenissen in sommige liedjes. Een andere keer hoor je weer meer Codeine en Willard Grant Conspiracy.

Later zou Idaho trouwens wat elektronica toevoegen en de feedback op de gitaren wat minderen. Jammer, dit vind ik het mooist. Al mag vooral Levitate er ook nog wel wezen

avatar van philtuper
ThirdEyedCitizen schreef:
Hearts of Palm is anders ook echt prachtig.