Sasha - Fabric 99 (2018)

Dance
Label: Fabric

1. Agnes Obel - Stretch Your Eyes [Ambient Acapella] / Stretch Your Eyes [Quiet Village Remix]
  2. Marbert Rocel - I Wanna [Heitzberg Theorem Club Edit]

11. Sasha - Smoke Monk [Fabric Mix]
  12. Objekt - Needle & Thread
  13. Jono Ma en Dreems - A Love Trance Mission from Nk to 7s
  14. Efdemin - Acid Bells [DJ Koze Edit]
  15. Javier Logares, Kaarel en George FitzGerald - La Cuarta Galaxia [Tiefschwarz Remix] / Echo Forgets [Sasha's Moog-apella]
  16. Carl Craig - At Les [Antigone Remix]

met Francesco Tristano, Les Siècles en François-Xavier Roth

17. BAILE - Amae [Sasha Fabric1999 Mix]

met Felicia Douglass

Poa
Ik heb een zwak voor zorgvuldig opgebouwde mixen, en het middenstuk hier is een subliem samenspel van ritmes, melodieën en geluiden. Ben benieuwd of nummer 100 (het laatste deel in de reeks) hier nog overheen gaat.

avatar van GrafGantz
Poa schreef:
nummer 100 (het laatste deel in de reeks)

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Dit is echt een steengoede mix, zeg. Dit is slechts een eerste indruk, want ik heb hem pas een enkele keer gedraaid, maar dit is misschien wel de beste Fabric die ik tot dusver gehoord heb. Sasha weet als geen ander zijn tracks zo te selecteren en mixen dat het op momenten niet meer te horen is waar het ene nummer ophoudt en het volgende begint.

Ben wel benieuwd hoe het format van Fabric hierna verder gaat, en of ook de (in mijn ogen interessantere) Fabriclive reeks een andere koers zal gaan varen. Dit zijn samen met DJ-Kicks toch wel de meest succesvolle en prolific mixseries.

avatar van Mjuman
Gisteren ontving ik een mailtje met daarin bijgaande link - even aanklikken:

- mailchi.mp

Een van de lijstjes: FABRIC’S BEST MIXES: ACCORDING TO DJ MAG STAFF | DJMag.com

D'r circuleert ook een lijstje (tot 68) met faves van de Fabric folks zelve

10 Years Of fabric Records - Staff Picks - fabric blog - fabriclondon.com

FabricLive heeft de naam iets 'avontuurlijker' te zijn, denk aan Nitin Sawhney, Four Tet, Calibre maar ook Fabric-releases Omar S (45), Martyn (50) en Shackleton (55) mogen er zijn, net als Surgeon (53), Optimo Espacio (52) en dan vergeet ik er nog heel wat.

Balance is trouwens ook een fraaie serie - maar relatief hard to get.

Poa
panjoe schreef:

Inderdaad, en daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Voor de Berghain serie pakte het wel goed uit, een digitale doorstart waardoor de mixjes ook geen limiet meer hebben qua lengte.

Mjuman schreef:
D'r circuleert ook een lijstje (tot 68) met faves van de Fabric folks zelve

10 Years Of fabric Records - Staff Picks - fabric blog - fabriclondon.com

Die had ik nog niet eerder gezien, leuk ?

avatar van sjoerd148
De meester zelf levert met Smoke Monk één van de vetste tracks van deze Fabric af

avatar van Mjuman
Hij staat nu op en dat kan ik helemaal beamen. Heel fijne flow.