TRAITRS - Rites and Ritual (2016)

Canada
Label: Manic Depression

1. Witch Trials (3:02)
  2. Youth Cults (2:52)
  3. Burnt Offerings (3:21)
  4. Lya (3:40)
  5. Gallows Hill (4:04)
  6. Savior (6:18)
  7. Heretic (6:09)
avatar van E-Clect-Eddy
Ben weinig vertrouwd met het werk van TRAITRS, maar eerste beluistering van de Coldwave / Post-Punk (aldus hun eigen Bandcamp) op dit album valt prima.

Op Savior doet deze zanger denken aan Suede voorman Brett Anderson, meer dan op de andere nummers.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
E-Clect-Eddy schreef:

Komen bij mij terug in de alt 152?

avatar van E-Clect-Eddy
Ja, heb een aantal nominatie's uit diverse ALT 152-lijstjes al eens beluisterd, soms herken ik een naam van een band, maar heb vaak geen idee wat te verwachten.