Kris Dane - U.N.S.U.I. (2018)

Belgiƫ

9. Paradisu (3:53)
  10. Babylon (3:43)
  11. Mangrove (4:56)
  12. Chapel (3:37)
Het hoge niveau van voorganger Rose of Jericho blijft behouden. Zowel de muziek en albumcover voelen deze keer zomers aan, terwijl Rose of Jericho eerder herfstig / indian summer-achtig klonk.

Genieten van begin tot einde zonder een moment van verveling. Zelfs het 16 min. durende "Shades" blijft boeien.

Vakmanschap zoals je dat nog weinig tegenkomt in België. Het is dan ook geen wonder dat de man regelmatig het voorprogramma mocht doen voor Melanie De Biasio.

Zou er ooit nog een terugkeer bij dEUS inzitten Of een samenwerking?

avatar van Maestro B
Mooi mooi mooi, moet nog wat rijpen voor ik definitief de sterren van het firmament pluk.
Alvast heerlijk om mee weg te dromen