Aldious - We Are (2017)

2. We Are (4:13)
  3. Persevere (3:52)
  4. Absolute (4:19)
  5. Never Give Up (4:56)
  6. Koko Ni Iru Fuzai (4:55)
  7. Kanashii Otoko (4:29)
  8. Happy Birthday (3:50)
  9. Travelers (6:06)
avatar van ZAP!
Nooit van gehoord, maar dankzij Kronos even meegepikt. (Erg) leuke plaat. Strakke metal, van speed tot power tot hardrock en met die zangeres is het weer bijna poppy op momenten - er zal vast een term voor zijn, J-Metal? Doet me ergens wel denken aan Helloween. 'Happy birthday' zegt me niets, en ze zijn er ook nog eens een dag te laat mee, maar verder is dit erg aanstekelijk en bevallig allemaal.

Dik 3,5*.

avatar van Kronos
ZAP! schreef:
[...] er zal vast een term voor zijn, J-Metal?

BABYMETAL begon er zeven jaar geleden mee en inmiddels zijn er verschillende van dit soort bands, elk met hun eigen insteek. Zoals ook Band-Maid en Lovebites.

avatar van ZAP!
BABYMETAL komt me vaag bekend voor. Moet er maar es in duiken. Maar is 'babymetal' dan ook de vaste term hiervoor?