Wulf - Switching Gears (2018)

Label: 8ball

1. How Can I Let You Go (3:12)
  2. Switching Gears (3:03)
  3. All Things Under the Sun (3:06)
  4. More Than This (3:26)
  5. Mind Made Up (2:32)
avatar van AstroStart
0,5
Vreselijke Dotan-pop. Zo standaard als maar kan. Alle liedjes klinken hetzelfde. Dat zo'n artiest doorbreekt zegt wel wat over de wansmaak van de gemiddelde Nederlander.

avatar van Pinsnider
Nââââh.... Niet zo kort door de bocht
Zaterdag toevallig op Tuckerville gezien. had nog nooit van de beste man gehoord. En van mij mag hij muziek blijven maken. Goede stem, leuk bandje er omheen, en goede bedoelingen alom. Dit komt toch niet in de buurt van dat gedroeftoeter van Dotan??

avatar van Arrie
AstroStart schreef:

Het wordt ook enorm gepusht door de radio. Zijn streams vallen verder wel mee, of beter gezegd tegen, dus het is vooral een artiest die de radiostations ontzettend graag draaien. Logisch, want het is de meest veilige muziek die je kan bedenken. Dotan vind ik een heel goede vergelijking, die maakt ook van die veilige radioliedjes.

avatar van EttaJamesBrown
Ik vind Switching Gears een prima liedje, ideaal voor woon-werkverkeer.

avatar van Pinsnider
Het zijn absoluut veilige radioliedjes, maar zo lang je niet de hele dag Lucht-Radio aan hebt staan valt af en toe een dergelijk riedeltje best wel mee. Ik geef meteen toe dat je dit niet dag in dag uit moet draaien.

avatar van EttaJamesBrown
Ach, zojuist in Oosterpoort gezien. Dat was prima, vooral de introducties bij ieder liedje.

Dat terloops White Rabbit de zaal wordt ingeslingerd vind ik heerlijk. Net als dat meta- nummer van Genesis.