Baest - Danse Macabre (2018)

1 stem

6. Ritual (1:52)
  7. Vortex (3:57)
  8. Ego Te Absolvo (6:26)
avatar van Kondoro0614
Gezien de komst van de heren bij het 'Dynamo MetalFest' volgend jaar was ik toch benieuwd wat ik live ga zien. 'Baest' is een strakke death metalband die met oldskool geluiden aan komt zetten. De vrij nieuwe band wist echter met het debuut weinig indruk achter te laten. Het gaat allemaal volgens het boekje en de geluiden zijn vrij standaard. Er klinkt weinig vernieuwend in de nummers en er waren geen uitschieters te noemen. 'Vortex' en het begin nummer 'Crosswhore' waren nog redelijk leuke nummertjes om later nog eens op te zetten, de rest is leuk mee genomen maar deed me niet zo veel.