Pink Fairies - Resident Reptiles (2018)

Label: Cleopatra

1. Resident Reptile (6:15)
  2. Old Enuff to Know Better (4:50)
  3. Your Cover Is Blown (4:35)
  4. Mirage (4:47)
  5. Lone Wolf (3:06)
  6. Whipping Boy (5:50)
  7. Monkey Chatter (4:44)
  8. Apologize (5:39)
avatar van liefkleinhertje
Deze Pink Fairies zijn met gitarist zanger Paul Rudolph en zijn een stuk beter dan die klanten uit dat rariteitenkabinet die de CD Naked Radio op de mensheid hebben losgelaten.
Alle nummers zijn stevig met lekker gitaarspel van Rudolph en zeker het aanhoren waard maar nummers die mij totaal omverblazen ontbreken jammer genoeg.
De bassist is Alan Davey (ex Hawkwind) die met zijn kenmerkende spel ook een vinger in de pap heeft.
Mijn verbazing was groot toen ik zag dat Lucas Fox (drummer van Motorhead op On Parole) ook van de partij was ,die was de afgelopen 43 jaar opgeslagen in een vrieshuis ofzo.