DJ Pooh - Bad Newz Travels Fast (1997)

Label: Atlantic

1. Intro (0:10)
  2. Bump Yo Speakers (3:13)
  3. No Idea (5:00)

met Charlie Wilson en Roger Troutman

4. Grow Room (3:31)
  5. Whoop! Whoop! (4:36)
  6. Get Money (4:52)

met Tray Dee

7. New World Order (3:33)

met Bad Azz en Low Life Gangstas

8. Bad Newz Travels Fast (3:41)

met T-Lee

9. Ebonics (2:59)
  10. Get Off (3:31)
  11. Who Cares? (4:06)
  12. MC's Must Come Down (3:24)
  13. Nowhere 2 Hide (4:14)
  14. You Ain't Shit (3:29)

met Mista Grimm

15. Gangsta Vocabulary (4:16)
avatar van Gehenna
Bij track #14 beland (You Ain't Shit) dacht ik het volgende; "Ah daar heeft Marc Acardipane (Nasty Django) dus de bekende sample uit zijn beroemde track 'Hardcore M.F.' vandaan."

Aardig Eeastcoast album trouwens, met name de producties. Nu is DJ Pooh een goede producer maar ook als rapper vind ik hem best geslaagd. Hij heeft een aangenaam stemgeluid, weliswaar niet de beste flow maar het is zeker niet vervelend om naar te luisteren en dat beetje extra komt door de veelal originele en goede producties wat mij betreft.