Horror Vacui - New Wave of Fear (2018)

Italiƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. Intro (1:09)
  2. Grey Shadows (4:43)
  3. New Wave of Fear (3:55)
  4. Forward (4:36)
  5. We Are the Ones (4:19)
  6. On the Other Side (4:46)
  7. Behind (3:51)
  8. Don't Dance with Me (2:10)
  9. Raw (3:50)
avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Jagende gotische post-punk. Moeilijk om hierbij niet te bewegen, wel voor de liefhebbers.

Na Sonic Jesus weer een ontdekking uit de laars ?

Jean-Maurice
DjFrankie schreef:
Jagende gotische post-punk. De versnelling wordt na het intro ingetrapt, om een weg te banen door het Italiaanse gothische land. Daar staan geen stopborden want deze plaat moet je vanaf het intro tot raw beluisteren, no time to waste.Na Sonic Jesus weer een ontdekking uit de laars ?

Dit is inderdaad een hele goede band. Ik heb de voorganger 'Return of the Empire' en die kan ik je ook aanraden. Daar staat een geweldige cover (Decontrol) van Discharge op. De laatste jaren komen er interessante bands uit de laars!