Thomas Azier - S T R A Y (2018)

Label: Hylas

1. Echoes (2:54)
  2. White Horses (3:08)
  3. The Girl Beneath the Lion (3:57)
  4. Color! Color! (3:26)
avatar van E-Clect-Eddy
Vandaag gedropt... de tracklist op Spotify en iTunes wijken af van elkaar, nummers 1 en 2 zijn omgewisseld.

avatar van Dance Lover
Echoes klinkt in ieder geval alweer geweldig!

avatar van Edgar18
Absoluut mijn favoriete Nederlandse artiest van het moment.

Echoes

Urrim
Wat is Echoes inderdaad geweldig! En The Girl Beneath the Lion mag er ook zijn.

avatar van brt
brt
Ik vind Echoes eigenlijk de minste. Zo overduidelijk beinvloed door de jaren '70 sound van David Bowie / Pink Floyd. Dan vind ik zijn eigen sound veel toffer. Maar wat een goede liedjes staan hier op zeg. Fijn mini album!

avatar van legian
Alleen White Horses weet mij niet echt te boeien, de rest bevalt erg goed. Het is dan weer jammer dat dit maar een ep betreft.

Vertigo is echt geweldig!

avatar van Jacobgallagher
Deze plaat zou hier op MuMe vanaf vandaag eigenlijk onder Thomas Azier's reguliere albums moeten worden gecategoriseerd. 23 November is immers de officiële releasedatum van het album Stray. Hierop staan alle 4 de tracks die in juni werden uitgebracht als de S T R A Y E.P., plus 2 tracks die daar in september op Spotify aan werden toegevoegd: 'Smoke' en 'Hymn'. Twee weken geleden was daar dan ook nog 'Vertigo'. En nu is er het gehele album. Knap dat Thomas (zonder vaste woonplaats op dit moment, geloof ik) al zo snel na zijn tweede album Rouge (2017) een derde album heeft weten vol te schrijven. Unieke productiviteit in deze huidige tijd!