MocroManiac - Maniac (2018)

Label: Top Notch

1. F.T.O.S. (3:33)
  2. Waar Ik Ga (3:14)
  3. Quatro Baby (4:23)

met Latifah en Henkie T

4. Family Things (3:26)

met Josylvio

5. Leven Wat Ik Koos (2:15)
  6. Dope (3:27)

14. Ken die Dagen (3:28)
  15. Loyaal Zijn (4:23)

met Fresku

avatar van MeesBowieFan1
Ik vind dit een heel goed album. Echt een hoogtepunt in de Nederlandse rap/hip-hop cultuur. Maniac brengt echt een boodschap over, in tegenstelling tot de meeste Nederlandse rappers van nu die het alleen over geld en faam hebben. Ik hoop dat hij nog veel muziek zal uitbrengen, nu hij (eindelijk) op dreef is. Veel respect voor deze guy.

avatar van overmars89
Ja ik vind het ook wel een geinig album. Niet hoogstaand, maar Mainie komt er mee weg door zijn extravagante persoonlijkheid. Veel features zijn wel echt flink onder het niveau van Mainiac, dat is wel zonde. Alleen Josylvio en Fresku zijn nog wel dope.

avatar van Boermetkiespijn
Waarom staan de laatste 4 tracks niet op MuMe?

Spinner - discogs.com