Arizmenda - Stillbirth in the Temple of Venus (2014)

Label: Crep├║sculo Negro

1. Scabbed Knees, Rope and Vaseline (9:57)
  2. Cum in Your Wound (11:57)
  3. Rotted Seed...Poisoned Egg (9:29)
  4. Innocence and Illness (8:30)
  5. Satyriasis (9:24)
  6. Voices in My Bed (7:54)
avatar van Lau1986
Een rauwe intense black metal plaat is dit. Arizmenda is onderdeel van het Black Twilight Circle uit Californië. Erg toegankelijk klinkt het allemaal niet, maar daaronder ligt toch een erg fijne black metal sfeer met zelfs ruimte voor melodie. Eromheen is het echter gitzwart. Dit plaatje bevalt mij wel, maar heeft wel even tijd nodig om te groeien.

avatar van Apollo
Er hangt een griezelige, lugubere sfeer rondom dit album. De batterij aan gitaareffecten creëert een duivelse kakofonie die je de stuipen op het lijf jaagt. Uniek en intens album, maar ik moet er wel maar net zin in hebben.

Mijn tip wat betreft de Black Twilight Circle: de band Volahn.