Emily Haines & The Soft Skeleton - Knives Don't Have Your Back (2006)

Canada
Folk
Label: Last Gang

1. Our Hell (4:09)
  2. Doctor Blind (3:57)
  3. Crowd Surf Off a Cliff (5:56)
  4. Detective Daughter (5:10)
  5. The Lottery (3:45)
  6. The Maid Needs a Maid (3:21)
  7. Mostly Waving (3:12)
  8. Reading in Bed (2:48)
  9. Nothing & Nowhere (3:24)
  10. The Last Page (4:49)
  11. Winning (5:09)
Ik mag de eerste zijn die hierop stemt, mooi album met rustige, beetje melancholische pianopopliedjes. Vooral Crowd Surf off a Cliff is heel mooi...

avatar van Ali Chemicali
Doctor Blind is het enige nummer wat ik ken en dat nummer doet m'n hartje sneller kloppen. Wat een heerlijk nummer van deze mooie blondine.

Zij staat zeker hoog in de lijst van naast wie ik wel eens wakker zou willen worden

avatar van Tekh
hey dit album is eindelijk toegevoegt,is alweer een paar maandjes geleden dat ik hem had gehoord maar is zeker een goed album.spijtig genoeg heb ik Emily Haines laatst in Amsterdam gemist wou er graag heen.

avatar van Tupmeel
Dr. Blind is een een prachtig liedje, met ook nog eens een mooie, verontrustende videoclip. Ook Nothing & Nowhere is fraai. Verder een tikkeltje te eentoning, helaas.

avatar van masterdude
Heel mooi.. Mis af en toe wel wat, kan definiëren wat.

avatar van lauradance
1,5
Begint heel goed maar zakt daarna in en word saai.
Wel een goede cd voor als je geluid aan wilt hebben maar er niet echt naar wilt luisteren.