Yoko Ono - Warzone (2018)

1 stem

Japan
Label: Chimera

1. Warzone (3:04)
  2. Hell in Paradise (3:38)
  3. Now or Never (4:58)
  4. Where Do We Go from Here (2:46)
  5. Woman Power (4:01)
  6. It’s Gonna Rain (3:06)
  7. Why (2:38)
  8. Children Power (2:34)
  9. I Love All of Me (3:52)
  10. Teddy Bear (4:06)
  11. I’m Alive (0:22)
  12. I Love You Earth (2:31)
  13. Imagine (3:22)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
85 jaar en dan nog een nieuwe plaat uitbrengen - je moet er maar zin in hebben.

avatar van Poles Apart
Indestructible Yoko.

#13 een cover? Mooie hoes alvast.

avatar van nico1616
Het titelnummer heeft een hoog Yoko in Glastonbury gehalte, zo experimenteel dat ik mijn lachen niet kan onderdrukken. Toonzuiver heeft ze nooit gezongen, maar nu maakt ze het toch wel erg bont...

avatar van devel-hunt
Hoor hier het origineel van Warzone uit 1995.
Warzone - Yoko Ono - YouTube

Yoko Ono neemt haar eigen nummers opnieuw op, inclusief de Lennon, en sinds 2017, Ono compositie Imagine.

RichardKoning
Maartenn schreef:
85 jaar en dan nog een nieuwe plaat uitbrengen - je moet er maar zin in hebben.

Als het dan nog om aan te horen was, oké..

avatar van Jazper
RichardKoning schreef:

Als het dan nog om aan te horen was, oké..

Wat is er mis mee?

avatar van Stalin
Ik heb 't geloof ik al eens eerder gezegd, maar ik blijf 't ontstaan van 't oeuvre van Ono een gemiste kans vinden van Mark Chapman...

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Niemand die nog de tijd heeft genomen om hiernaar te luisteren en een oordeel te vellen?

avatar van devel-hunt
Yoko Ono, 88 inmiddels, laat zich niet meer in het openbaar zien sinds een jaar of 4, ze verblijft in The Dakota building New York waar ze ooit met Lennon woonde, geruchte dat ze een hersenbloeding heeft gehad waar ze nooit meer van herstelde, moeilijk te been, soms laat ze via Twitter nog van zich horen, een foto of een verhaaltje, een kunstwerkjes.
Toch maakte ze 2,5 jaar geleden ineens een nieuwe plaat. Die door de schrijvende pers goed werd ontvangen. Een sobere vrij sombere plaat, minimalistisch, met een hoorbaar oude en zieke Yoko, haar zwanenzang, vele zijn daar niet treurig om, andere dragen haar nog steeds op handen.