Bird3 - Bird3 (2001)

1 stem

Label: Immergent

1. Fit (3:26)
  2. Mess (3:43)
  3. Forgot Your Name (3:02)
  4. Glow (4:53)
  5. Girl Next Door (2:28)
  6. Aircrisp (4:44)
  7. Indoor (7:41)
  8. Research Man (4:01)
  9. Take It Easy (5:22)
  10. Tongue Tied (3:54)
  11. Number One Fan (4:20)
  12. Dry (6:45)
  13. Fighter (9:41)
avatar van dynamo d
Kent iemand dit album en deze band? Ik lees er wel goede recensies over. Ik heb in ieder geval een niet al te dure dvd-audio van Bird3 besteld. Ben benieuwd....

avatar van dynamo d
Inmiddels dvd-audio in bezit. Toch wel frappant, een niet zo bekende band maar wel op dvd-audio (incl. 6.1 surrround sound mogelijkheid).
Bird3 heeft heel veel weg van The Foo Fighters. Liefhebbers van deze band zullen Bird3 daarom ook wel leuk vinden. In ieder geval vind ik het wel een goed album. Niet super maar er staan wel enkele goede nummers op. Vooral Mess, Glow en Dry zijn erg sterk. Zouden zo van een Foo Fighter album kunnen zijn.