Bone Thugs-N-Harmony - The Collection, Volume 1 (1998)

Label: Ruthless

1. Foe tha Love of $ (9:06)

met Eazy-E

2. 1st of tha Month (5:13)
  3. Shoot 'Em Up (5:15)
  4. Days of Our Livez (5:49)
  5. Breakdown (4:58)

met Mariah Carey

6. Notorious Thugs (6:03)

met The Notorious B.I.G.

7. BNK (5:01)

met Eazy-E

8. War [Battlecry Remix] (3:26)

met Henry Rollins

9. Crossroads [Original Mix] (3:32)
  10. Body Rott (5:02)
  11. Thuggish Ruggish Bone (4:41)
  12. Fuck tha Police [Remix] (5:02)
  13. P.O.D. (4:26)
  14. If I Could Teach the World [D.J. U-Neek Remix] * (4:53)
totale tijdsduur: 1:07:34 (1:12:27)
Ik had deze vroeger op minidisc.
Notorious Thugs met Biggie was toch wel een leuk nummertje.
BNK heeft een behoorlijk vuile tekst voor de mensen die daar van houden.
Maar ik heb sinds betere muziek gehoord.

2,5 ster voor een paar geinige deuntjes van deze allang vergeten groep.

eazyfan
Rokol schreef:

2,5 ster voor een paar geinige deuntjes van deze allang vergeten groep.

deze groep mag best vergeten worden jammer dat Eazy-E
zo dom was om deze sukkels een deal te geven terwijl ze
dat helemaal niet verdienen.For Tha Love Of $ heeft een leuke beat maar wat moesten die flikkers toch weer heel die track gaan verneuken.

avatar van snoopy
BIZZY BONE IS DE SNELSTE RAPPER ALLERTIJDEN

BB Gambini
wat eazyfan deze groep mag best vergeten worden, eazy-e is ook vergeten, heb al zijn cd's maar hij is vergeten, nwa is ook vergeten iedereen kent alleen 50 cent en g unit. en ze verdienen geen deal he? het zijn een van de best verkopende hip hop artiest alletijden met 40 miljoen wereldwijd. een grammy award en enige artiesten die allemaal met 2pac en biggie eazy en big pun in hun leeftijd hebben samengewerkt een dat kan niemand meer nadoen omdat ze dood zijn. dus fuck op wil je zeggen dat bg knocc out en dresta beter zijn?

avatar van P.O.W.
snoopy schreef:
BIZZY BONE IS DE SNELSTE RAPPER ALLERTIJDEN

Flesh-N-Bone is zeker sneller.

avatar van Reijersen
Saaie compilatie. Alles lijkt ongelooflijk veel op elkaar en in de raps zit weinig variatie. BTNH heeft wel echt hun eigen stijl. Maar meer als 2 sterren verdient deze compilatie niet.

RedLightCityBoy
P.O.W. schreef:

Flesh-N-Bone is zeker sneller.

nee, niet echt http://www.youtube.com/watch?v=Kc95DDFD-FU

De videos:

BNK( btw echt een old school g funk plaat!!!):
YouTube - Bone Thugs-n-Harmony - BNK

War:
YouTube - Bone Thugs-N-Harmony - War

avatar van Jorge-E
Komt dit album meet een DVD en een poster? En wat staat er dan precies op die DVD?

avatar van No Surrender
Dit is echt een leuke en sterke verzamelaar. Zo staan er soundtrack nummers als Shoot Em Up, Days of Our Livez en War op het album. Ook zijn er zeldzame nummers als P.O.D., Crossroads (Original) [die werd later van E. 1999 Eternal gehaald en vervangen) en de remix van Breakdown. En daarnaast nog de sterkste nummers van Bone van hun eerste 3 platen.