Cloud Nothings - Last Building Burning (2018)

Label: Carpark

1. On an Edge (3:15)
  2. Leave Him Now (3:04)
  3. In Shame (3:34)
  4. Offer an End (4:09)
  5. The Echo of the World (3:56)
  6. Dissolution (10:51)
  7. So Right So Clean (3:43)
  8. Another Way of Life (3:08)
avatar van Spikky7
The Echo Of The World

Prima eerste single!

avatar van MartinoBasso
Die eerste single klinkt nu al beter dan eender welk nummer op 'Life without sound'. Dat belooft!

avatar van VladTheImpaler
Top nummer hoor! Dit belooft veel goeds, en weer een nummer van plus tien minuten ook.

avatar van coldwarkids
Heerlijk spannend nummer!

avatar van oceanvolta
MartinoBasso schreef:

Behalve Modern Act dan

avatar van MartinoBasso

Another Way Of Life stond gisteren ook op spotify, maar is er intussen weer afgehaald, geen idee waarom.

avatar van coldwarkids
So Right So Clean is ook te beluisteren! Goede track maar ze zijn wel harder geworden of...?

coldwarkids schreef:

Ze klinken gelukkig terug wat harder ja. Life Without Sound was niet slecht maar ik vond dat album toch wat te soft in vergelijking met de 2 platen ervoor.

avatar van WesleyX16
Dit zijn de Cloud Nothings die ik leerde kennen. En ook de Cloud Nothings waar ik van hou. Lekker een nerveuze rammelrock...

avatar van frolunda
Vond hun vorige album (Life Without Sound 2017) zo nu en dan toch wat mak overkomen maar met deze weet de Amerikaanse band Cloud nothings zich prima te revancheren.Hun indie rock klinkt hier weer fel,scherp en punky,en dat gaat op Last Building Burning veelvuldig gepaard met heerlijke nummers waar het enthousiasme weer vanaf druipt.De band zet hier een frisse en urgente sound neer en vooral het trio songs In Shame ,Offer an End en The Echo of the World is erg overtuigend en de rest blijft daar niet al te veel bij achter.
Derhalve een eersteklas album waarmee Coud nothings zich weer aan de top van het indie rock gebeuren vestigen.