The Off Daze - Couple's Skate (2018)

Label: APOS

1. Dizzy (2:53)
  2. Couple's Skate (3:30)

met Cecil Gardner en Clay Coffey

3. Take Control (3:20)

met Lance Fury en Bianca Jade

4. Beautiful Danger (2:41)

met Fjer en Alayna

5. Twisted Love Song (3:33)
  6. Philly (3:14)

met Diamond Ray

7. Emerald City (3:37)

met Lance Fury

8. Shoot the Fair One (2:14)
  9. Ascension II (3:44)
  10. Who Are You? (3:19)

met Willie Bless en Shaun Jay

avatar van -marco-
Aardig, niet meer dan dat.

avatar van Silky & Smooth
-marco- schreef:
Aardig, niet meer dan dat.

Heel wel!

Heerlijk CL-album, maar dan een keertje zonder Kno. Wat absoluut niet erg is, want de producties zijn lekker funky en soulvol. Een heerlijk southern sfeertje. Deze staat al een tijdje op repeat!

avatar van Oepsje
Helemaal eens met Marco, best wel meh allemaal. Ik mis de beats van Kno juist duidelijk. Ze waren de laatste albums misschien niet altijd meer van het hoogste niveau maar kon er altijd wel van genieten. Dit heeft me na 3 luisterbeurten nog nergens weten te overtuigen, zelfs moeilijk om de aandacht erbij te houden. Ik geef het nog n kansje voor ik beoordeel.

avatar van alexander-r
Silky & Smooth schreef:

Heel wel!

Ben het helemaal met je eens. Meet zich moeiteloos met een album als Dirty Acres. Gek eigenlijk bedenke dat ik, op death is silent van kno na, spin offs (bij gebrek aan een beter woord) van CunninLynguists nooit echt kan waarderen.