Glorietta - Glorietta (2018)

Folk / Rock
Label: Nine Mile

1. Loser's Lament (2:40)
  2. Golden Lonesome (2:48)
  3. I Know (4:12)
  4. Friends (3:18)
  5. Hard Way (2:54)
  6. Sinking Ship (3:30)
  7. Easy Come Easy Go (4:11)
  8. Heatstroke (2:29)
  9. Lincoln Creek (4:32)
  10. Someday (2:28)
  11. Mindy (4:35)
  12. Las Estrellas (3:24)
avatar van Gladius
Huh, geen commentaren op deze leuke collaboratie van:
Noah Gundersen
Matthew Logan Vasquez
Kelsey Wilson
Adrian Quesada
Jason Robert Blum
David Ramirez

'self-titled “friend record” (Nine Mile Records, 2018)— captures rocking, heartbreaking and introspective songs recorded by pals of Matthew Logan Vasquez (Delta Spirit, Middle Brother) at a ramshackle rental outside Santa Fe over five days.'
Leuk verhaal op de website over het 'artistieke' proces van deze bende =).
Glorietta - About - gloriettamusic.com

Soms rockend, soms wondermooi en gevoelig, soms een tikkeltje gek. Hoewel ik Gundersen en vooral Ramirez hoog heb zitten, was het Sinking Ship van Kelsey Wilson dat in eerste instantie de aandacht trok.
Een speciale vermelding nog voor Lincoln Creek, dat me een beetje doet denken aan High Road van John Fullbright.

erwinz?

avatar van erwinz
Nooit eerder iets over gehoord