Mortal Sin - Face of Despair (1989)

Australiƫ
Label: Vertigo

1. I Am Immortal (4:42)
  2. Voyage of the Disturbed (5:03)
  3. The Infantry Corps (3:51)
  4. For Richer for Poorer (4:45)
  5. Martyrs of Eternity (5:11)
  6. Innocent Torture (4:12)
  7. Suspended Animation (4:56)
  8. H (3:19)
  9. Terminal Reward (4:34)
  10. Robbie Soles (2:32)
avatar van trebremmit
Thrash metal uit Sydney (Australie), klinkt zeker niet verkeerd, goeie nummers, melodieus en een redelijke zanger. De band bestaat nog steeds en stond vorig jaar op Wacken.

avatar van Lau1986
Ik heb ze toen inderdaad op Wacken gezien, leuke energieke band. Op plaat ken ik ze eigenlijk niet heel goed. Deze plaat is van iemand over kunnen nemen en het is allemaal best aardige catchy thrash met een aardige zanger. Hier en daar doet hij wat denken aan (oude) Metallica. Leuke plaat met een leuke nummers, maar geen hoogvlieger.

avatar van gigage
De opener is geweldig maar dit kan de band maar moeilijk evenaren op de rest van de plaat. Aan de composities ligt het eigenlijk niet. Met wat extra snerpende tussensolootjes zou het al aardig opgeleukt worden maar de leads zijn niet van een hoog niveau. De zang is ook wat vlak en al met al had er dus meer ingezeten. De handrem zit er nog op als het ware. Toch leuk eens meegepakt te hebben.