Handsome Furs - Plague Park (2007)

Canada
Label: Sub Pop

1. What We Had (3:56)
  2. Hearts of Iron (3:35)
  3. Handsome Furs Hate This City (4:58)
  4. Snakes on the Ladder (4:30)
  5. Cannot Get, Started (3:00)
  6. Sing! Captain (5:21)
  7. Dead + Rural (3:00)
  8. Dumb Animals (5:37)
  9. The Radio's Hot Sun (2:34)
Hoe vet is dit! Weer een zijproject van de zanger van Wolf parade! Klinkt echt meesterlijk.

Gister geweest in paradiso, zeer fijn optreden!!

avatar van timhardt
Zwaar onderschat hier zeg! Ik kwam het tegen in een top 10 op een andere site (wat? een andere site dan musicmeter.nl? Jaaahaaa )
en omdat de rest van die top 10 me wel aansprak, eens naar op zoek gegaan en waaaw!

Waarom is het hier niet opgepikt? 't Is nog niet te laat, ik zet hoog in na amper 2 luisterbeurten nu al 4*

modernvideo
Ik vind het ook een beetje jammer van de lage score, deze cd is naar mijn mening zoooo lang houdbaar en elke keer hoor je weer wat nieuws (net als alles om wolf parade heen).

avatar van oruiz
pfff wat een heerlijk plaatje zeg!! een dikke 4,5

modernvideo
jij blij dat de nieuwe cd in februari/maart uitkomt.

Inderdaad heeeel goed! Net aangeschaft en nu al in de categorie zeer houdbaar.
En als je dan nog ziet hoe boeiend ze live zijn : heel anders dan ik in ieder geval verwachtte. Intense muziek met een jaren 80 sfeertje....