Muscle Shoals: Small Town Big Sound (2018)

1 stem

Soul / Blues
Label: BMG

1. Keb' Mo' - Road of Love
  2. Grace Potter - I'd Rather Go Blind
  3. Steven Tyler en Nuno Bettencourt - Brown Sugar
  4. Jamey Johnson, Willie Nelson, Chris Stapleton en Lee Ann Womack - Gotta Serve Somebody
  5. Eli "Paperboy" Reed - Steal Away
  14. Chord Overstreet - We've Got Tonight
  15. Tom Johnston en Delbert McClinton - Givin' It Up for Your Love
  16. Candi Staton, John Paul White en Jason Isbell - I Ain't Easy to Love *
avatar van E-Clect-Eddy
Een volgende tribute aan de legendarische Muscle Shoals Sound Studio in Sheffield Alabama waar de 'huisband' Muscle Shoals Rhythm Section een bijdrage leverde aan nummers zoals Respect van Aretha Franklin, Tell Mama van Etta James en Mustang Sally van Wilson Pickett.

Cry Like a Rainy Day uitgevoerd door Michael McDonald was al als single verschenen is prima maar maakt niet heel veel indruk. Come and Go Blues wordt wel heerlijk uitgevoerd door Alison Krauss.