Fatima - And Yet It's All Love (2018)

Zweden
Electronic / Soul
Label: Eglo

1. Dang (4:35)
  2. Westside (4:23)
  3. Attention Span of a Cookie (3:32)
  4. I See Faces in Everything (4:38)
  5. Take It All (2:57)

met Roc Marciano

6. Somebody Else (3:40)
  7. Caught in a Lie (3:32)
  8. Waltz (2:53)
  9. So Rite (3:27)
  10. Movie (5:15)
  11. Note to Self (1:01)
  12. And Yet It's All Love (3:41)
avatar van Minneapolis
Leuk R&B album; redelijk muzikaal en afwisselend (opener Dang klinkt als een onvervalst Erykah Badu nummer en I see faces neigt naar Grace Jones), van de Zweedse Fatima, dat soms meer dan leuk wordt. Met name bij de single Somebody Else, Caught in al lie en So Rite. Het verassende Waltz hier tussen maakt dit een sterk stuk van het album wat mij betreft.

avatar van Reijersen
1,0
Album nummer 2 na het redelijk tegenvallende Yellow Memories uit 2014. Dit nieuwe album valt me dan nog meer tegen. Er gebeurd wel erg weinig in de songs, zowel vocaal als productioneel. Weinig songs die aan die malaise kunnen ontsnappen. Misschien dan alleen het licht groovy So Rite.

avatar van Poles Apart
Zou ze een liefhebber van Lambchop - OH (Ohio) zijn?