Ben Howard - Another Friday Night / Hot Heavy Summer / Sister (2018)

Folk / Pop
Label: Island

1. Another Friday Night (4:37)
  2. Hot Heavy Summer (3:49)

met Sylvan Esso

3. Sister (1:57)
avatar van the crook
Opeens, zomaar uit het niets laat Ben Howard drie nieuwe singles los op de wereld. Another Friday Night zal vooral in de smaak vallen bij de mensen die Every Kingdom en I Forget Where We Were goed vonden, Ben keert op dit nummer namelijk weer terug naar zijn karakteristieke getokkel. Hot Heavy Summer en Sister liggen meer in het verlengde van het dit jaar uitgekomen Noonday Dream, op het laatst genoemde nummer laat hij de gitaar zelfs helemaal links liggen.

Door de frequentie waarmee BHWRD nieuwe nummers uitbrengt, heb ik zo'n gevoel dat we niet weer vier jaar hoeven wachten op een compleet nieuw album.

avatar van Frenz
En weer een? Heave Ho met een soortgelijke hoes