Blood Red Shoes - Get Tragic (2019)

geen stemmen

4. Nearer (3:54)

met The Wytches

5. Beverly (4:38)

met Ed Harcourt

6. Find My Own Remorse (4:07)

met Clarence Clarity

12. God Complex *
  13. Call Me Up Victoria *
  • vanaf vrijdag 25 januari te koop
avatar van stoepkrijt
Géén God Complex op dit album?! Verrassend en erg jammer, want ik vond het een fantastische single. Ook geen Call Me Up Victoria, de laatste single die ik van ze ben tegengekomen. Eye to Eye en Bangsar staan er dan weer wel op, terwijl die inmiddels al meer dan een jaar oud zijn schat ik.

Maar hé, een nieuw album van Blood Red Shoes is altijd goed nieuws!

avatar van coldwarkids
God Complex en Call Me Up Victoria staan op de deluxe versie. oftewel de 7" die je erbij krijgt.

avatar van stoepkrijt
coldwarkids schreef:
Gaaf! Ik heb weer een extra reden om te balen van het feit dat ik geen platenspeler heb...