Dennis - Her Name Is Dennis (2007)

Label: Who's Next

1. Intro (3:27)
  2. No Can Do (4:05)
  3. Today (3:58)
  4. Cliché (3:39)
  5. Money (3:29)
  6. You Piss Me Off (3:26)
  7. Dragonfly (3:18)
  8. Bubblegum (3:44)
  9. Thirsty (3:10)
  10. Evergreen (0:33)
  11. Drop That Gun (3:18)
  12. Pure Delight (3:16)
  13. Song for Bas (4:01)
raffael77
lekker zomers album. Ze heeft een lekkere stem om naar te luisteren.

Ik heb hem, Ik heb hem
Nu nog ff luisteren, No Can't Do vindt ik nogsteeds erg leuk.

Maar die opvolger Today daarvan, vindt ik duidelyk helemaal niks, (of het moet nog flink wennen).
Maar wat vinden jullie eig. zo goed aan die single?

avatar van Josje
benieuwd, benieuwd!! today is lekkuuuurrr.. hou oud is zy??

Dennis is geboren op 3 Jan. 1984, dus reken maar uit
Haar echte naam is trouwens Denise van Donselaar.

avatar van FunkStar
Song For Bas is ook een erg mooie ballad, die over haar overleden neefje gaat!

avatar van chansadres
23 !
Ik had haar veel jonger verwacht.

Ik vind het wel een leuk albumpje! 3,5 *

avatar van Wib0__
Afgelopen week het album een paar keer opgezet!
En Dennis heeft me echt verrast, ze heeft een geweldig mooie stem!
Mooiste nummers van het album
- Song For Bas
- Today (Eerst niet, maar vindt hem toch echt wel leuk worden)
- No Can't Do
- Money
- Cliché

Maar eig. zijn ze allemaal lekker!

Klinkt goed en lekker.
genoeg afwisseling zodat het niet te saai word.
en ik vind de albumhoes ook erg leuk
ik vind het album zeker wel 4 sterren waard.

Popman
No can do
Today
Money
Deze nummers zijn griezelig goed!
(na 1 keer gehoord te hebben!!)

Drop that gun kan er ook mee door

De rest wen ik wel aan.

avatar van *San*
Deze doet het tenminste beter dan de cd van Floortje. Floortje staat op het moment op 41 met fearless. Dennis heeft een positie gehaald van nummer 15.

Top album dit!

Echt een verrassing voor mij! Ik vind dit echt een goed album,,ik had eigenlijk niet zoveel verwacht van haar,,maar dit vind ik dus echt een goed album!!
Thirsty is lekker rock-achtig.
Wat ik ook leuk vind is dat ze best wel wat verschillende stijlen op dit album heeft. En er staan ook echt alleen maar leuke liedjes op!

*4.5

raffael77
Leuke cd met zomerse hitjes.

Gsus
Ik irriteer me eigenlijk best wel aan die stem, niet echt mijn smaak dit. Ook had ze wel een wat leukere naam kunnen bedenken

SSS
Ik vind er maar weinig aan, gelukkig ben ik niet de enige gezien haar single'tje in de top40. Die ging geloof ik in 4 weken tijd niet onder de 30... Opzich ook niet eerlijk als je menig Odol 'zanger(es)' op één ziet binnenkomen! Rare wereld de muziek wereld, haha

Niet verwacht nadat ik no can do hoorde, maar dit is echt een lekker album! Luister hem nu best vaak. Niet alle nummers vind ik even leuk. vooral Cliche, Thirsty, You piss me off en song for Bas vind ik goed.

avatar van Kos
Kos
Ligt het aan mij of is dit wel een heel erg doorzichtige Joss Stone-kloon? (vandaag pas voor het eerst iets van gehoord dus ik kan er flink naast zitten).

avatar van Galithos
1,0
Dat kweekvijver gedoe heeft ook echt helemaal niks goed opgeleverd, dennis bewijst dat nog maar eens.

avatar van Pauluzz de BK
Leuke CD, soms aanstekelijk, soms ook niet. Beetje Total Touch/Trijntje Oosterhuis gevoel bij deze plaat en dat is gedeeltelijk een compliment omdat dat ook niet de minste namen zijn, maar het mist hierdoor wel een beetje de eigen stempel... maaarrr het doet verder niets af aan de smaak en voor nu smaakt het goed al twijfel ik aan de houdbaarheid.

Geweldig album dit.
Mijn nichtje vind hem ook erg leuk.
En die vind maar weinig goed.
Bubblegum is een topper vind ik.
Of zou dat komen omdat ik aan kauwgum verslaafd ben?
Hoop het niet..
Maar zeker wel een 5.0

avatar van Reijersen
Erg aardig album boordevol catchy popsongs. Nou is Dennis een erg sterke zangeres, maar helaas worden die vocale kwaliteiten niet ten volle benut op dit album. Niks-aan-de-hand-muziek van Nederlandse bodem.

avatar van MusicFreak
best wel wat leuke nummers maar soms irriteren ze me als ik ze te vaak hoor.. geen lange houdbaarheid..
maar na een tijdje niet luisteren dan wel weer leuk..:P
Haar stem vind ik wel goed