Sander Kleinenberg - This Is Sander Kleinenberg (2007)

1 stem

Dance
Label: Renaissance (I)

1. Disk Jokke - Folk I Farta (5:17)
  2. Kraak & Smaak - Loosen Up Children (4:42)
  3. Bad Mouth - Anymore [Phonique Remix] (5:57)
  4. Luckystars - Moscow Traffic [Beep Yeah Mix] (3:14)
  5. Roland Klinkenberg - Dusty Horizon [Interlude] (2:04)
  6. Hypno - Got Bread (6:14)
  7. OHMNA - Police Squid [16 Bit Lolitas Strictly Dancefloor Mix] (4:22)
  8. DJ Smash Presents Fast Food - Moscow Never Sleeps [Tom Novy's Sanderground Remix] (5:23)
  9. Rossell - Dancing with Strangers (5:53)

met Emmma

10. Chymera - Arabesque (4:21)
  11. Pitch & Hold - Battle of Flowers (4:49)
  12. Robert Babicz - Sin [Gui Boratto Remix] (5:19)
  13. Deep Flexion - Emotions of the Night [Trent Cantrelle Remix] (6:33)
  14. Gui Boratto - Beautiful Life (7:22)
  15. Sicania Soul - Mutual Dependency [Acapella] (0:26)
  16. Rhythm & Sound en Paul St. Hilaire - Jah Rule (1:33)
  17. Bushwacka! - Remember [Dub] (3:14)
  18. Minz - Chinese Drip (3:37)
  19. Martin Eyerer en Stephan Hinz - Tucan [Nic Fanciulli Remix] (6:19)
  20. David K - Incoming [Motorcitysoul Mix] (4:52)
  21. Blake en Monroe - Summer's Gone [Bushwacka! Dub] (5:03)
  22. Gutterstylz en Rolasoul - Lost (4:51)
  23. Quivver - Dancing in Dark Rooms (6:36)
  24. Lützenkirchen - Last Night in Vegas [Marcus Schössow & Thomas Sagstad Remix] (5:10)
  25. Roland Klinkenberg en Gerry Menu - Shockadelic (3:39)
  26. BSOD - Game Over (5:31)
  27. Umek - Carbon Occasions (6:13)
  28. Christian Smith en John Selway - Transit Time [Dubfire Remix] (9:39)
avatar van trebremmit
De eerste cd is heerlijk met progressive trance en house, helaas viel de tweede me tegen, het begint nog wel goed met R&S en Bushwacka!, maar daarna volgt wat van die jolige electrohouse uit die tijd, niet aan mij besteed.

avatar van trebremmit
Wel een aardige reden om deze te hebben is Loosen Up Children van Kraak & Smaak wat een vroege versie is van Plastic People, alleen deze versie is meer trancy en minder funky. Dit album is het enige waar Loosen Up Children op staat.
Verder heb ik een poos zitten zoeken naar wie de Hypno is van track 3, maar dat is de Brit Jake Jephcott, die tegenwoordig blijkbaar zakenman in Polen is, toffe track is dat wel.
Verdere hoogtepunten op cd 1 zijn: DJ Smash Presents Fast Food - Moscow Never Sleeps [Tom Novy's Sanderground Remix], en de laatste drie nummers - Robert Babicz - Sin [Gui Boratto Remix] , Deep Flexion - Emotions of the Night [Trent Cantrelle Remix] en Gui Boratto - Beautiful Life. Deep Flexion is trouwens de Belg Mike Dierickx bekend van Push's Universal Nation.

Cd2 vind ik een stuk minder, daar staat eigenlijk geen een goed nummer op.
Voor de eerste cd een dikke 4 en de tweede krijgt een 2,5. Afgerond kom ik dan net op een 3,5 voor dit album.