Maggie Rogers - Heard It in a Past Life (2019)

Label: Capitol

8. On + Off (3:41)
  9. Fallingwater (4:31)
  10. Retrograde (4:11)
  11. Burning (3:33)
  12. Back in My Body (4:09)
coldwarkids
Zij is echt goed!! Ken haar van dr single Fallingwater. Buiten dat ze goed kan zingen, is de productie ook zeer goed. Een soort Timbaland/Neptunes vibe. Heerlijk!

avatar van Maestro B
Prima zangeres inderdaad.
Doet me qua zang, stijl en songs wat denken aan Kacey Musgraves.
En yep ... dat is een compliment. .

Maestro B schreef:
Prima zangeres inderdaad.
Doet me qua zang, stijl en songs wat denken aan Kacey Musgraves.
En yep ... dat is een compliment. .

Kan ik wel in meegaan ja, een zelfde heldere stemgeluid.

Verder leuke, tegendraadse popliedjes. Leuk voor af en toe.

avatar van Rudi1984
Best aardig hoor, maar erg bijzonder is het allemaal niet. Kacey Musgraves hoor ik er met de beste wil niet in.

avatar van joko150
Ik had misschien toch iets te hoge verwachtingen van dit album. door de singles was ik namelijk zeer onder de indruk van haar. De rest is beduidend minder, maar zeker niet slecht.
Het nummer Give A Little klinkt aanzienlijk veel op HAIM, en in eerste instantie dacht ik ook dat het een nieuwe single van hun was.
De vergelijking met Kacey hoor ik echt niet.
Veel nummers doen mij niet heel veel, Light On vind ik echt een top nummer.