Overhead - Haydenspark (2018)

Finland
Label: Indie

1. Animation for the Poor Man (4:13)
  2. Last Generation (5:15)
  3. Count Your Blessings (4:44)
  4. Haydenspark (9:24)
  5. King of the World (5:31)
  6. Across the Nation (5:23)
  7. Death by Tribulation (5:19)
  8. The Fall (3:54)
  9. Gone Too Far (8:04)
avatar van Ayreonfreak
Erg benieuwd naar dit album. Ik was erg tevreden over het voorgaande album, wat inmiddels 6 jaar geleden is uitgebracht. Het mag dus ook wel een keer. Mooie artwork overigens.

avatar van Ayreonfreak
Valt toch wat tegen, op het eerste gedeelte na. Tot en met het titelnummer is het wel redelijk genieten, daarna neemt dat steeds verder af.

avatar van larco
eerste kennismaking en smaakt naar meer.

avatar van ProGNerD
Ayreonfreak schreef:

Wellicht is het 1e deel het meest verassend en ja, het hoogtepunt is het titelnummer, maar voor mij blijft het ook daarna voldoende genieten. King Of The World klinkt naar mijn persoonlijke mening ook erg lekker en de afsluiter mag er ook zeker zijn; enige nadeel dat het daarmee ook meteen afgelopen is...